OFERTA DLA PEDAGOGA

OFERTA  DLA PEDAGOGA

Powiatowe Centrum  Pomocy Rodzinie w Mrągowie

zatrudni  pedagoga  w Zespole ds. rodzinnej pieczy zastępczej.

Zatrudnienie w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Rodzaj umowy - umowa zlecenie.

Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia pedagoga udzielane są pod
numerem telefonu 89 7433 366.

Oferty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie,
ul. Warszawska 53 lub elektronicznie:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” - edycja 2023

1460x616

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznejogłosiło nabór wniosków w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” - edycja 2023.

– Do najważniejszych zadań asystentów osobistych należy wsparcie osób z niepełnosprawnościami w codziennych czynnościach, towarzyszenie im w wyjściach – zarówno do lekarza czy urzędu, jak i kina czy na zakupy. To ważne wsparcie i szansa na większą samodzielność – zaznacza szefowa resortu rodziny. 

Głównym celem Programu jest wprowadzenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla uczestników Programu:

  • dzieci do 16. roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz
  • osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, albo orzeczenie traktowane na równi z wymienionymi, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573, z późn. zm.).

Na realizację Programu Minister Rodziny i Polityki Społecznej przeznaczył kwotę
505 000 000,00 zł.

Szczegółowy program wraz z załącznikami w linku poniżej: 7898450 www business finance office marketing icon

Infolinia w sprawie pomocy osobom bezdomnym

OGŁOSZENIE

Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego uruchamia od 1 listopada 2022 roku bezpłatną infolinię pod numerem 800 165 320.

Za pośrednictwem tej infolinii można uzyskać informacje na temat:

  • miejsc schronienia,
  • jadłodajni,
  • punktów udzielania pomocy rzeczowe, finansowej, prawnej i medycznej

na terenie całego województwa warmińsko-mazurskiego.

Informacje o liczbie wolnych miejsc w placówkach udzielających tymczasowego schronienia osobom bezdomnym znajdują się na stronie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w zakładce: Polityka społeczna/Bezdomność

Włączanie wyłączonych

Stowarzyszenie Czas Przestrzeń Tożsamość realizuje wspólnie z Biurem Osób Niepełnosprawnych, Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, Polską Organizacją Pracodawców Osób Niepełnosprawnych oraz Polskim Związkiem Głuchych projekt „Włączanie wyłączonych”. Celem testowania nowych instrumentów wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami, które prowadzą lub chcą rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej jest wypracowanie nowych, dostosowanych do potrzeb i możliwości, instrumentów aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, które staną się podstawą do przygotowania propozycji zmian prawnych.

Obecnie uruchomili wdrożenie „Dostępnej i elastycznej dotacji” (modyfikacja obecnie stosowanych instrumentów) czy też refundacji na zatrudnienie asystenta osoby prowadzącej działalność gospodarczą. Poniżej w załączeniu do pisma przekazujemy wszelkie informacje do rozdystrybuowania w strukturach państwa organizacji, wśród jednostek podległych oraz wśród Państwa beneficjentów lub podopiecznych.

Wszelkie dodatkowe informacje i materiały można otrzymać od:

  • Dostępna i elastyczna dotacja” - Andrzej Smoliński, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • „Biznes bez barier – asystent działalności gospodarczej” – Małgorzata Lachtara, tel.: +48575 480430, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Wszystkie dokumenty oraz załączniki można znaleźć na stronie www.cpt.org.pl

Szczegóły mogą Państwo również znaleźć w poniższym dokumencie:  Włączenie Wyłączonych

Copyright © 2013-2015 PCPR.:.Wszelkie prawa zastrzeżone.:.Panel administracyjny